Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To «τζιπ των φτωχών».


Ξένα επιχειρηματικά συμφέροντα - κυρίως της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας - που εξυπηρετούνται από τους εν Ελλάδι υπαλλήλους τους και κρύβονται πίσω από τις γνωστές ελληνικές γραφειοκρατικές παλινωδίες καταγγέλει ο κ. Κοντογούρης, ιδιοκτήτης της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας NAMCO, που εμποδίζουν την έκδοση του επονομαζόμενου και «τζιπ των φτωχών».
 
Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξέδωσε μία ανακοίνωση, η οποία δεν πείθει κανέναν, όπου διαψεύδει και αναφέρει ότι o συγκεκριμένος επιχειρηματίας ούτε έχει απευθυνθεί στο υπουργείο ούτε και εκκρεμεί αίτημά του.
 
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η χορήγηση εθνικών εγκρίσεων τύπου μικρής σειράς γίνεται με την διαδικασία της Κοινοτικής Οδηγίας 2007/46, εφόσον τα οχήματα ελεγχθούν από φορείς που έχουν οριστεί ως Τεχνικές Υπηρεσίες, εφόσον προηγουμένως έχουν διαπιστευτεί από το ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης) και τονίζεται:
 
«Η διαπίστευση βεβαιώνει ότι ο διαπιστευμένος φορέας ικανοποιεί τα προβλεπόμενα διεθνή πρότυπα και ότι έχει την επάρκεια να εκτελεί ή να εποπτεύει τις σχετικές δοκιμές που απαιτούνται.
 
Τέτοιες εταιρείες στην χώρα μας, έχουν οριστεί με απόφαση του υπουργείου, μετά την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών, η Dekra Automotive ServicesSrl την 14-3-2012 και η TuV Austria Automotive GmbH την 14-3-2012.
 
H ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας A.E. με διακριτικό τίτλο «ΕΒΕΤΑΜ» λειτουργεί υπό την επίβλεψη της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.
 
Η ΕΒΕΤΑΜ δεν διέθετε σχετική διαπίστευση, το υπουργείο όμως την όρισε ως ΤΥ την 20-6-2013, για διάστημα έξι μηνών μόνο για τα ρυμουλκούμενα-ημιρυμουλκούμενα (των οποίων οι δοκιμές είναι λίγες και πιο απλές) με την προϋπόθεση στο διάστημα αυτό να προσκομίσει την αντίστοιχη διαπίστευση.
 
Η προνομιακή αυτή ρύθμιση αυτή έγινε αφού λάβαμε υπόψη τις ανάγκες της αγοράς διότι την εποχή ορισμού δραστηριοποιούνταν μόνο μία ΤΥ ενώ υπήρχαν ελληνικές κατασκευές ρυμουλκουμένων που ζητούσαν έγκριση και δεν μπορούσαν να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις.
 
Το διάστημα αυτό παρατάθηκε για δύο επιπλέον μήνες και έληξε στις αρχές του Μαΐου και στη συνέχεια για ακόμη δύο μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014.
 
Βέβαια, υπέβαλε έγγραφο του ΕΣΥΔ από το οποίο αποδεικνύεται ότι ο συγκεκριμένος Οργανισμός, ο οποίος σημειωτέον ελέγχεται από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, δεν έχει ορίσει συμβούλιο για να εγκρίνει το αίτημά της.
 
Η Ελληνική Ένωση των Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης από την άλλη μεριά διαμαρτυρήθηκε για τον ορισμό της ΕΒΕΤΑΜ ως ευνοϊκή μεταχείριση.
 
Οι δοκιμές που απαιτούνται από την οδηγία 2007/46 είναι κρίσιμες για την ασφάλεια των οχημάτων που εγκρίνονται, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη ότι ο έλεγχος των επιβατικών αυτοκινήτων είναι πιο απαιτητικός από εκείνον των ρυμουλκουμένων.
 
Υπενθυμίζοντας ότι ήδη δραστηριοποιούνται δύο φορείς που ικανοποιούν τις σχετικές απαιτήσεις της ανωτέρω οδηγίες και οι οποίοι μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις της αγοράς λαμβάνοντας δε υπόψη την αρχή της ίσης μεταχείρισης το υπουργείο δεν μπορεί να ορίσει κατ' εξαίρεση την ΕΒΕΤΑΜ ως ΤΥ χωρίς να έχει διαπιστευθεί από το ΕΣΥΔ.
 
Ως εκ τούτου και μέχρι η ΕΒΕΤΑΜ πιστοποιηθεί ως ΤΥ, ο κ. Κοντογούρης θα μπορούσε να απευθυνθεί σε άλλους πιστοποιημένους φορείς, ώστε να μην υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση της εθνικής έγκρισης τύπου μικρής σειράς». πηγή: defencenet.gr
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ψάρια της Κάρλας

Η Κάρλα πριν την αποξήρανσή της, αποτελούσε ένα πολύ σημαντικό υγρότοπο, ο οποίος φιλοξενούσε μια μεγάλη ποικιλία από ανθρώπινες δραστηριότητες. Η Κάρλα με τα άφθονα ψάρια της, υπήρξε ο χώρος όπου αναπτύχθηκε ένας μοναδικός τρόπος ζωής των ανθρώπων που επί αιώνες ψάρευαν στα νερά της. Οι Καναλιώτες, κυρίως, ψαράδες αποτελούσαν μια οργανωμένη κοινωνία ψαράδων που διαιώνισαν αυτόν τον τρόπο ζωής, από πατέρα σε γιο, ως την αποξήρανση της λίμνης το 1962. Η λίμνη διέθετε τρεις ιχθυόσκαλες. Η μεγαλύτερη ονομάζονταν αποβάθρα και βρίσκονταν στην Πέτρα. Στην αποβάθρα γίνονταν η διακίνηση των ψαριών, τα οποία έφταναν ως και δεκαπέντε τόνους τη μέρα. Η δεύτερη ιχθυόσκαλα ονομάζονταν Αερανή και βρίσκονταν κοντά στον Άγιο Νικόλαο και η τρίτη, που ονομάζονταν παλαιόσκαλα, βρίσκονταν ανάμεσα στα Κανάλια και το Καλαμάκι. Στη σκάλα συγκεντρώνονταν κάθε πρωί μικροπωλητές και έμποροι απ’όλη τη Θεσσαλία για να συμμετέχουν στην πώληση των ψαριών. Τα περιζήτητα ψάρια της λίμνης πωλούνταν και στο π...

Νέος Ελληνικός κινηματογράφος "Η γλυκεία συμμορία"

«Όποιος ενώνεται με άλλον για να διαπράξει   κακούργημα (συμμορία) τιμωρείται με φυλάκιση    τουλάχιστον έξι μηνών.» (Άρθρο 187 παρ. 3 Ποινικού Κώδικα).   Βλέποντας κάποιος την ταινία «η γλυκεία συμμορία» δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει σε αυτήν στοιχεία του νέου ελληνικού κινηματογράφου (Ν.Ε.Κ). Στοιχεία που οι πρώτοι σκηνοθέτες του είδους (στοιχειώδεις γνώσεις τεχνικής, ιστορίας, αισθητικής), τα έχουν πάρει από μια ιδιωτική σχολή, αυτήν του Λυκούργου Σταυράκου. Βέβαια δεν υπερτιμάτε ο ρόλος αυτής της σχολής, μια και οι μαθητές της συνέχισαν μετά αλλού, πλην όμως ήταν μια σχετικά καλή αφετηρία για την δεκαετία του 70. Το ευρύτερο πολιτιστικό κλίμα στην πατρίδα μας εκείνη την δεκαετία ήταν ενεργό, ενώ παρουσιάζονται και νέοι θεατρικοί συγγραφείς, παράλληλα ο Ν.Ε.Κ θριαμβεύει στο φεστιβάλ ελληνικού κινηματογράφου. Ταινίες του Παντελή Βούλγαρη, του Θεοδώρου Αγγελοπούλου της Τώνιας Μαρκετάκη κ.α αντιπαρατίθενται ως φιλμικές ιδιάζουσες γλώσσες καθώς και ως περιεχόμε...

Οι συνένοχοι και συναυτουργοί της Τουρκίας

  Επιμέλεια από Αντώνη Αντωνά. « Το τα αδύνατα διώκειν μανικόν· αδύνατον δε το τους φαύλους μη τοιαύτά τινα ποιείν » , δηλαδή  « Το να επιδιώκεις πράγματα που είναι αδύνατα είναι τρελό· και είναι αδύνατο οι φαύλοι να μην κάνουν κάτι τέτοιο » ,   Μάρκος Αυρήλιος.  ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΣΣΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΤΑΜΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ,  ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΡΑΠΑΙΝΙΔΑ  ή ΠΑΛΛΑΚΙΔΑ  ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΗ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΑΡΚΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΠΟΥ; ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΩΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΟΥ ΤΣΙΦΛΙΚΙ. ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΜΙΑ  ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΜΑΣ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.  ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΙΘΕΡΕΣ ΚΑΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ  ΕΤΣΕΒΙΤ ΤΟ 1974 ,  ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΚΛΗ Ρ Η  κλπ ,  κλπ   . ΣΕ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟ...