Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ανθρώπινη Ιστορία εν συντομία…



 
1. Η γυναίκα δεν θέλει πλέον να ζει στα δέντρα. Και
κλαίει . Ο άνδρας ανακαλύπτει την σπηλιά.
 
2. Το σπήλαιο είναι κρύο.
Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας ανακαλύπτει την φωτιά.
 
3. Τα παιδιάουρλιάζουν από την πείνα. Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας ανακαλύπτει το
τσεκούρι, την τοξοβολία και το ρόπαλο και πάει για κυνήγι.
 
4. Απότο πολύ κρέας τα παιδιά αρρωσταίνουν από σκορβούτο μπερι – μπερι. Η
γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας ανακαλύπτει τη γεωργία.
 
5. Επειδή το να σκοτώνεις μαμούθ είναι χρονοβόρο , ο άνδρας είναι αναγκασμένος να λείπει
από το σπίτι πάρα πολύ. Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας αρχίζει να εκτρέφει
κατοικίδια ζώα: αγελάδες, πρόβατα, χοίρους, κοτόπουλα, κλπ.
 
6. Η γυναίκα κουράστηκε να τρώει μπριζόλες με αρακά πάνω σε μεγάλα φύλλα
δένδρων. Και κλαίει. Ο άνδρας ανακαλύπτει την αγγειοπλαστική.
 
7.Στο σπήλαιο κάνει ρεύμα και έχει υγρασία και κρυώνουν τα παιδιά. Η γυναίκα
κλαίει. Ο άνθρωπος χτίζει μια καλύβα και στη συνέχεια ένα σπίτι από ξύλο
και πέτρα.
 
8. Τον χειμώνα κάνει πολύ κρύο. Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας ανακαλύπτει πώς να επεξεργαστεί το δέρμα και την γούνα των νεκρών
ζώων και φτιάχνει με αυτά ρούχα .
 
9. Τα ρούχα από δέρμα και γούνα μυρίζουν . Η γυναίκα κλαίει. Ο άνθρωπος ανακαλύπτει τα μάλλινα ρούχα (το
οποία είναι τραχιά και η γυναίκα κλαίει) , τα ρούχα από χορταρένιες ίνες (τα οποία είναι σκληρά – Αυτή αναστενάζει) και, τέλος, τα μεταξωτά ρούχα
(τα οποία είναι ικανοποιητικά – η γυναίκα χαμόγελα ).
Αργότερα, ο άνδρας λύνει και το πρόβλημα της μυρωδιάς στα δερμάτινα και γούνινα
ρούχα.
 
10. Διάφορα ασήμαντα πράγματα, όπως η προστασία των κοπαδιών
των ζώων και η εξάλειψη των πιθανών αρπακτικών κρατάει τον άνδρα μακριά
από το σπίτι. Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας εξημερώνει το σκυλί και τη
γάτα.
 
11. Αργότερα διαπιστώνει ότι μοιάζει πολύ με τις άλλες
γυναίκες . Η γυναίκα κλαίει. Ο άνδρας εφευρίσκει το μακιγιάζ και τα
κοσμήματα.
 
12. Η γυναίκα μένει στο σπίτι πολλές ώρες και βαριέται
και θέλει να διευρύνει τον ορίζοντα της. Και φυσικά, αρχίζει να κλαίει. Ο
άνδρας εφευρίσκει τον τροχό, εξημερώνει το άλογο και εφευρίσκει την βάρκα
επειδή η γυναίκα είναι εύθραυστη και κουράζεται γρήγορα. Και εκτός από
αυτό κανένας δεν θέλει να την ακούει να κλαίει …
 
Με τα χρόνια
 
Η γυναίκα αισθάνεται την ανάγκη να “δραπετεύσει” από την
καθημερινή ζωή. Δεν έχει χρόνο, και χρήμα για να διάθεση για ταξίδια στο
εξωτερικό, με τις φίλες της βαριέται , στην τηλεόραση δεν υπάρχει τίποτα
να δει, εκτός από το δελτίο καιρού . Και το βασικό , ως συνήθως, ο άνδρας
λείπει συνέχεια από το σπίτι και δεν μπορεί να την καταλάβει
.
 
Η γυναίκα θα επιθυμούσε πολυυυυύ, να μπορεί να γράψει – να πει κάτι
για τα οποία θα δεχόταν φιλοφρονήσεις από ξένους , να διατηρεί την
ανωνυμία της και να έχει τα πάντα υπό έλεγχο. Γι αυτό για μια ακόμη φορά ,
έχω χάσει τον λογαριασμό , η γυναίκα αρχίζει να κλαίει. Ο άνδρας
εφευρίσκει το FACEBOOK ΚΑΙ TA BLOGS .
 
Ηθικό δίδαγμα: Όταν οι
γυναίκες κλαίνε, η ανθρωπότητα εξελίσσεται και κάλο καλοκαίρι σε όλους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ψάρια της Κάρλας

Η Κάρλα πριν την αποξήρανσή της, αποτελούσε ένα πολύ σημαντικό υγρότοπο, ο οποίος φιλοξενούσε μια μεγάλη ποικιλία από ανθρώπινες δραστηριότητες. Η Κάρλα με τα άφθονα ψάρια της, υπήρξε ο χώρος όπου αναπτύχθηκε ένας μοναδικός τρόπος ζωής των ανθρώπων που επί αιώνες ψάρευαν στα νερά της. Οι Καναλιώτες, κυρίως, ψαράδες αποτελούσαν μια οργανωμένη κοινωνία ψαράδων που διαιώνισαν αυτόν τον τρόπο ζωής, από πατέρα σε γιο, ως την αποξήρανση της λίμνης το 1962. Η λίμνη διέθετε τρεις ιχθυόσκαλες. Η μεγαλύτερη ονομάζονταν αποβάθρα και βρίσκονταν στην Πέτρα. Στην αποβάθρα γίνονταν η διακίνηση των ψαριών, τα οποία έφταναν ως και δεκαπέντε τόνους τη μέρα. Η δεύτερη ιχθυόσκαλα ονομάζονταν Αερανή και βρίσκονταν κοντά στον Άγιο Νικόλαο και η τρίτη, που ονομάζονταν παλαιόσκαλα, βρίσκονταν ανάμεσα στα Κανάλια και το Καλαμάκι. Στη σκάλα συγκεντρώνονταν κάθε πρωί μικροπωλητές και έμποροι απ’όλη τη Θεσσαλία για να συμμετέχουν στην πώληση των ψαριών. Τα περιζήτητα ψάρια της λίμνης πωλούνταν και στο π...

Νέος Ελληνικός κινηματογράφος "Η γλυκεία συμμορία"

«Όποιος ενώνεται με άλλον για να διαπράξει   κακούργημα (συμμορία) τιμωρείται με φυλάκιση    τουλάχιστον έξι μηνών.» (Άρθρο 187 παρ. 3 Ποινικού Κώδικα).   Βλέποντας κάποιος την ταινία «η γλυκεία συμμορία» δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει σε αυτήν στοιχεία του νέου ελληνικού κινηματογράφου (Ν.Ε.Κ). Στοιχεία που οι πρώτοι σκηνοθέτες του είδους (στοιχειώδεις γνώσεις τεχνικής, ιστορίας, αισθητικής), τα έχουν πάρει από μια ιδιωτική σχολή, αυτήν του Λυκούργου Σταυράκου. Βέβαια δεν υπερτιμάτε ο ρόλος αυτής της σχολής, μια και οι μαθητές της συνέχισαν μετά αλλού, πλην όμως ήταν μια σχετικά καλή αφετηρία για την δεκαετία του 70. Το ευρύτερο πολιτιστικό κλίμα στην πατρίδα μας εκείνη την δεκαετία ήταν ενεργό, ενώ παρουσιάζονται και νέοι θεατρικοί συγγραφείς, παράλληλα ο Ν.Ε.Κ θριαμβεύει στο φεστιβάλ ελληνικού κινηματογράφου. Ταινίες του Παντελή Βούλγαρη, του Θεοδώρου Αγγελοπούλου της Τώνιας Μαρκετάκη κ.α αντιπαρατίθενται ως φιλμικές ιδιάζουσες γλώσσες καθώς και ως περιεχόμε...

Οι συνένοχοι και συναυτουργοί της Τουρκίας

  Επιμέλεια από Αντώνη Αντωνά. « Το τα αδύνατα διώκειν μανικόν· αδύνατον δε το τους φαύλους μη τοιαύτά τινα ποιείν » , δηλαδή  « Το να επιδιώκεις πράγματα που είναι αδύνατα είναι τρελό· και είναι αδύνατο οι φαύλοι να μην κάνουν κάτι τέτοιο » ,   Μάρκος Αυρήλιος.  ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΣΣΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΤΑΜΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ,  ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΡΑΠΑΙΝΙΔΑ  ή ΠΑΛΛΑΚΙΔΑ  ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΗ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΑΡΚΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΠΟΥ; ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΩΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΟΥ ΤΣΙΦΛΙΚΙ. ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΜΙΑ  ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΜΑΣ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.  ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΙΘΕΡΕΣ ΚΑΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ  ΕΤΣΕΒΙΤ ΤΟ 1974 ,  ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΚΛΗ Ρ Η  κλπ ,  κλπ   . ΣΕ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟ...